Hejsa, har du brug for hjælp?

Denne FAQ, der giver dig svar på de mest almindelige spørgsmål omkring vores kundeservice, levering, betaling osv.



Kontakt til Kundeservice

Fandt du ikke det svar du har brug for, kan du kontakte vores kundeservice på følgende måder:

Email: kunderservice@dermaunivers.dk 
Telefon: (+45) 36980618 | Mandag til Fridag 8:30-17:00 



Dermalogica Produktspørgsmål

Hvis du har specifikke spørgsmål til Dermalogicas produkter og anvendelse, som du ikke kan finde svar på i produktbeskrivelsen på webshoppen, skal du sende en email direkte til vores Dermalogica specialist. dermalogica@dermaunivers.dk 

 



Bestilling/Ordre

Hvis du ønsker at købe et produkt/produkter, er der nogle simple trin du skal igennem. 

1. Find det produkt du gerne vil købe, og klik på Læg i kurv. Produktet vises nu i et nyt vindue, hvor du kan se produktet, som du har tilføjet til din indkøbskurv. Du kan tilføje alle de produkter du ønker, og kan herefter klikke på se kurv eller gå til kassen i øverste højre hjørne, når du er færdig med at handle. 

Hvis du fortryder købet af en af de varer der ligger i indkøbskurven, kan du inden du går til betaling, fjerne dette produkt fra din indkøbskurv, på samme måde som du kan tilføje produkter, hvis du har glemt noget.

Når alle de produkter du har brug for vises i indkøbskurven, skal du klikke på gå til kassen. 

2. Indtast dine personlige oplysninger

Her skal du indtaste din emailadresse, mobilnummer, navn og efternavn, adresse, postnummer og by. Når du har tjekket at de indtastede informationer er korrekte, skal du klikke på Fortsæt til betaling. 

3. Sikker betaling

Her skal du vælge hvilken betalingsmetode du ønsker at anvende, og indtaste de betalingsinformationer du bliver bedt om. Herefter klikker du på betal nu. 

4. Ordre afgivet

Din bestilling er nu sendt videre i vores system, og du modtager en ordrebekræftigelse på den emailadresse du har angivet.

Efter du har gennemført din ordre, modtager du med det samme en ordrebekræftigelse fra os på den emailadresse du har opgivet. 

Har du ikke modtaget en ordrebekræftigelse?

Hvis du ikke modtager en ordrebekræftigelse, har du måske opgivet en forkert emailadresse. Det sker også at ordrebekræftigelsen ender i den spam/uønsket mail boks, så check altid der først, inden du kontakter kundeservice.

Når du lavet en bestilling, gør vi alt for at behandle denne ordre og sende den til dig så hurtigt som muligt, derfor er det desværre ikke muligt at ændre eller annullere din ordre. Hvis du ikke ønsker at modtage varen, skal du returnere varen efter modtagelse, hvis du vil have dine penge retur.

Betalling

Når du handler hos DermaUnivers.dk, kan du benytte følgende betalings- og kreditkort:

  • Visa/MasterCard
  • MobilePay

Betaling via forsendelse af kontanter eller check er desværre ikke muligt.

Der tages ikke gebyr ved betaling på DermaUnivers.dk.

En forudsætning for at du kan føle dig tryg er at sikre dig den højeste mulige sikkerhed. Vi anvender det meget sikre Danske betalingssystem Quickpay. Betalingerne går gennem Quickpay via den meget sikre Danske betalingsindløser Clearhaus.

Dine kreditoplysninger er beskyttede og krypterede, når de sendes til behandling ved Quickpay Betalings Gateway. Det betyder i praksis, at al indtastning af kreditoplysninger ske via Quickpay Betalings Gateway. Vi får dermed ikke kendskab til de oplysninger, du indtaster, men får besked, om transaktionen er godkendt eller ej. Vi kan derfor heller aldrig hæve mere på dit kreditkort, end du har godkendt.

MobilePay er en sikre danskbetalingsform og Danmarks meste brugt onlinebetalingform. DermaUnivers.dk tilbyder MobilePay som betalingmetod til vores kunder. 


Q. Skal jeg betale en gebyr til at bruge MobilePay på DermaUnivers.dk?
A. Det koster ikke noget at overføre eller modtage penge med MobilePay for privat-brugere.


Q. Hvor meget kan jeg købe for på DermaUnivers.dk med MobilePay?
A. Dine beløbsgrænser afhænger af, hvilke MobilePay produkter du bruger, og hvordan du er identificeret i MobilePay.

Der er tre forskellige niveauer: 

1. CPR nummer:

  • Du kan overføre til andre privatpersoner eller betale i butikker for i alt 3.000 kr. om dagen
  • Der er ikke nogen daglig grænse for, hvor meget du kan modtage.
  • Du kan sammenlagt sende og modtage op til 80.000 kr. om året.
2. NemID:
  • Du kan overføre for 10.000 kr. om dagen til andre privatpersoner. Derudover kan du betale med MobilePay i butikker for 15.000 kr. om dagen.
  • Der er ikke nogen daglig grænse for, hvor meget du kan modtage.
  • Du kan maksimalt sende og modtage op til 150.000 kr. om året til og fra andre privatpersoner. Der er ingen årlig grænse for, hvor meget du kan betale i butikker.
3. Billedlegitimation (fuldt identificeret)
  • Du kan overføre for 10.000 kr. om dagen til andre privatpersoner. Derudover kan du betale med MobilePay i butikker for 15.000 kr. om dagen.
  • Der er ikke nogen daglig grænse for, hvor meget du kan modtage.
  • Du kan maksimalt sende og modtage op til 300.000 kr. om året til og fra andre privatpersoner. Der er ingen årlig grænse for, hvor meget du kan betale i butikker.
Du kan læs mere om MobilePay på deres hjemmeside.

Fragt og levering

Levering til din adresse:

For at servicere vores kunder bedst muligt, leverer vi pakken direkte til din adresse med GLS. Vi benytter pt. ikke pakkeshops.

Ved køb over kr. 499,- er der gratis fragt.

Ved køb under kr. 499,- pålægges leveringsgebyr på kr. 49,-

Der kan være tidpunkter, hvor vi kører kampagner hvor vi tilbyder gratis fragt. Tilmeld dig vores nyhedsbrev, så du får alle informationer omkring vores fremtidige kampagner.

Alle bestillinger foretaget inden kl. 18 på hverdage, bliver pakket og afsendt samme dag. Er en vare på lager, vil din levering som regel ske inden for 2-3 hverdage. 

*Vores leveringspartnere udbringer pakker i hele Danmark. Udbringning til mindre, danske øer kan dog tage længere tid end det angivne.

Når du har gennemført en bestilling på DermaUnivers.dk, modtager du en email med Track & Trace nummer, så du kan se hvor langt din pakke er.

Hvis du ikke er hjemme når din GLS pakke kommer:

Hvis der ikke er nogen hjemme til at tage imod forsendelsen, efterlades der en besked til dig. Benyt telefonnummeret i denne besked til at aftale et nyt leveringstidspunkt eller angive en ny leveringsadresse.

Hvis du ikke selv er hjemme til at tage imod forsendelsen, kan du også efterlade en seddel på døren til udbringeren med tilladelse til at efterlade forsendelsen uden underskriftskvittering. NB: Sedlen skal indeholde pakkens trackingnummer samt dato og underskrift!

Ja. Når du bestiller dine varer online, har du mulighed for at vælge en anden forsendelsesadresse inden du betaler din ordre.

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt for os at afsende pakker på bestemte datoer. Efter afsendelsen af din bestilling vil leveringen som regel ske inden for 2-3 hverdage. Varerne leveres oftest i tidsrummet mellem kl. 8 og 16.

Pakker der ikke afhentes inden for 14 dage, bliver sendt retur til DermaUnivers.dk. Vi opkræver et ekspeditionsgebyr på kr. 79,- for uafhentede pakker til dækning af håndtering, administrationsomkostninger, emballage og tilbageføring på vores lager.

Det er desværre ikke en mulighed lige nu, at få leveret pakker udenfor Danmarks grænser.

Fortrydelse, returnering og reklamation

BEMÆRK: Det er ikke muligt at returnere en vare, uden du har kontaktet os først.

Ifølge den danske købelov, har du altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos DermaUnivers.dk.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare/varer.;

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via e-mail på adressen kunderservice@dermaunivers.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Varen skal returneres i orginal emballage og forseglingen skal være ubrudt. Varerne skal returneres sammen med en kopi af din ordrebekræftigelse, ellers kan vi ikke behandle returneringen.

Du betaler selv for emballage og fragt for returnering af en vare til os. Varen skal være indpakket forsvarligt, så der ikke sker skader på varen eller emballagen under fragten. Er varen beskadiget når vi modtager den, fratrækkes det beløbet.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Hvis du skal returnere en vare på grund af fortrydelse, fejllevering eller reklamation skal du:

  • Først kontakte os på kundeservice@dermaunivers.dk, at du ønsker at returnere en vare og årsagen hertil
  • Herefter modtager du en email fra os, med information og instruktion omkring hvordan du returnerer din vare/varer til os, samt en returseddel der skal udfyldes

Når vi har modtaget din returvare, modtager du en email fra os. Du vil indenfor 2 uger herefter modtage penge på din konto for den returnerede ordre minus fragt, medmindre ordren er leveret fragtfri.

Så snart vi har modtaget din vare i original og ubrudt emballage, tilbagefører vi beløbet til dig. Beløbet tilbageføres på det kort/betalingsmåde du har brugt til at betale din ordre med. Har du betalt fragt på din ordre, føres dette beløb ikke retur. 

Det er desværre ikke en mulighed at bytte en vare. Det du kan gøre er, at returnere hele din bestilling og lave en ny ordre. Du vil komme til at betale fragt for din nye ordre igen. 

Vi gør os selvfølgelig umage for altid at sende de korrekte varer, men skulle der mod forventning være fejl eller mangler i din leverance, eller produkter der er beskadiget, bedes du kontakte os indenfor 7 dage på email kundeservice@dermaunivers.dk.

Når du sender varer retur til DermaUnivers.dk, skal du bruge følgende adresse:

Lumify Partners DK ApS (DermaUnivers)
Søndervang 15
6000 Kolding

DermaUnivers.dk er et danskejet firma. Som så mange andre danske virksomheder, har vi valgt at bruge et professionelt, og en af Europas absolut bedste udbydere, når det kommer til lager og forsendelse, for at servicere vores kunder bedst muligt. Vi har valgt at have en returadresse her i Danmark, for ikke at påføre vores kunder unødige omkostninger ved returnering af varer. Firmaet vi benytter ligger i Holland og er som følger:

Active Ants (DermaUnivers)
Zeelandhaven 8
3433 PL Nieuwegein

Sikkerhed og persondatapolitik

Når du handler på DermaUnivers.dk, garanterer vi altid sikker betaling, via vores danske samarbejdspartnere QuickPay og Clearhaus.

Derudover anvender vi Shopifys ecommerce software til vores webshop. 

Shopify er en hosted SAAS service der anvendes af mere end 600.000 webshops verden over, og derfor den førende indenfor vores branche. Shopify er blevet kåret som årets bedste Ecommerce Platform 5 år i streg,

 Gennem Shopify bliver du garanteret et sikkert shoppingmiljø, .

Vores persondatapolitik kan læses her

Vores handelsbetingelser kan læses her

Hvad er en cookie?

En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde kan brugeren genkendes, eksempelvis på et websted, ved næste besøg. Der lagres ikke personfølsomme oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website.

Du kan læse mere om vores brug af Cookies her

Kundeservice telefonnummer

(+45) 36980618 |  Man-Fri 8:30-17:00 

Kundeservice Email